پنجشنبه 2 ارديبهشت 1400 _ 10 رمضان 1442 _ 22 آوریل 2021
فارسی | English


عضو جدید
با عضویت در سایت شما قادر خواهید بود تا از امکانات سایت که فقط برای کاربران عضو سایت در دسترس هست ،استفاده کنید.
جهت عضویت در سایت لطفا روی دکمه زیر کلیک کنید.
عضویت در سایت 
 
 
  اداره رفاه دانشجویی

 )) قابل توجه دانشجویان متقاضی وام برای نیمسال دوم سالتحصیلی 1400-1399(( 

به اطلاع کلیه دانشجویان محترم می­رساند، با توجه به ابلاغ آیین نامه پرداخت و بازپرداخت وام­های دانشجویی و برنامه زمانبندی درخواست انواع وام­های دانشجویی برای نیم سال دوم سالتحصیلی 1399-1400، دانشجویان محترم می­توانند فقط از طریق پورتال دانشجویی به آدرس http://bp.swf.ir، جهت ثبت درخواست وام و یا اطلاعات فردی برای نیمسال­دوم ­سال تحصیلی 1400-1399حداکثر تا تاریخ25/02/1400 اقدام نمایند. لازم به توضیح است دانشجویان متقاضی وام تحصیلی دکتری از منابع بانک تا تاریخ  10/04/1400 فرصت اقدام دارند.
تذکر1: تمام راهنماها و دستورالعمل­های مربوط به مراحل ثبت درخواست وام –تشکیل پرونده و ثبت درخواست وام –ایجاد مقطع تحصیلی جدید و ثبت درخواست وام و آیین نامه جدید نهایی پرداخت و بازپرداخت وام­های دانشجویی و مدارک لازم برای درخواست هر یک از وام­ها  در لینک ذیل قابل مشاهده است . ضمناً از مرورگر فایرفاکس(موزیلا) استفاده گردد.

دستورالعمل_نحوه_ورود_به_پورتال دانشجویی
نحوه_ثبت_نام_در_پورتال دانشجویی صندوق رفاه
جداول نوع و زمانبندی اعطای وام دانشجویی نیم سال دوم
بخشنامه 8927 در خصوص آیین نامه جدید پرداخت و بازپرداخت وام های دانشجویی
سند تعهد نامه دانشجویی

تذکر2: ازکلیه دانشجویان مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته تقاضا دارد درخواست خود را صرفاً از طریق پورتال دانشجویی ثبت و فرم­های مربوطه را پس از امضاء در صورت عدم امکان مراجعه حضوری با ذکر مشخصات کامل، رشته، نام دانشکده و شماره دانشجویی از طریق ایمیل مختص هردانشکده به کارشناس اموردانشجویی دانشکده مربوطه اداره رفاه دانشجویی دانشگاه ارسال نمایند.
تذکر3: درصورت تقاضای وام­های ضروری شامل: رویداد موارد خاص-رویداد حوادث غیر مترقبه-رویداد دانشجویان توان خواه-رویداد دانشجویان ممتاز،نمونه کشوری و مبتکر-رویداد قهرمان ورزشی-رویداد ازدواج، ودیعه مسکن، و... حتماً مدارک مورد نیاز را تا تاریخ اعلام شده با ذکرمشخصات کامل، رشته، نام دانشکده و شماره دانشجویی از طریق ایمیل به کارشناس اموردانشجویی دانشکده مربوطه اداره رفاه دانشجویی ارسال کرده و اصل اسناد و یا اسناد هزینه کرد را حسب مورد از طریق پست سفارشی ارسال نمایند.
تذکر4:متقاضیان جدید فاقد سند تعهد نامه محضری واجد شرایط برای بهره مندی از وام­های صندوق می­بایست نسبت به تنظیم و ارایه سند تعهدنامه دانشجویی محضری جدید با ضامن واجد شرایط مطابق ضوابط و مقررات تعیین شده در آیین نامه جدید پرداخت و بازپرداخت وام­های دانشجویی اقدام نموده و تصویر سند تنظیمی را به ایمیل کارشناس مربوطه اداره رفاه دانشگاه ارسال کنند و ضروری است اصل اسناد را از طریق پست سفارشی به اداره رفاه دانشجویی ارسال نمایند.ضمناً نمونه فرم جدید سند تعهدنامه دانشجویی از قسمت فرم ها- فرم های سال 99 سایت صندوق رفاه دانشجویان (www.swf.ir)و یاقسمت مدیریت امور دانشجویی از بخش معاونت دانشجویی در سایت دانشگاه در دسترس است.
تذکر5: شماره حساب بایستی فقط در بانک تجارت و بنام شخص متقاضی وام باشد. (ویژه دانشجویان روزانه)

 راه­های ارتباطی
1-خانم فتحی آبادی، کارشناس مسئول اموردانشجویی دانشکده­های علوم تربیتی،کشاورزی و فناوری اطلاعات
Email: daneshjoe1@azaruniv.ac.ir    و تلفن تماس04131452234
2- خانم فرج­زاده  کارشناس اموردانشجویی دانشکده­های الهیات، ادبیات:
daneshjoe2@azaruniv.ac.ir  Email: - تلفن تماس 04131452237
3- خانم لسانی کارشناس اموردانشجویی دانشکده علوم پایه :
daneshjoe3@azaruniv.ac.ir Emai: و تلفن تماس04131452240
آدرس پستی اداره رفاه دانشگاه: 35 کیلومتری جاده تبریز- مراغه دانشگاه شهید مدنی آذربایجان- معاونت دانشجویی اداره رفاه دانشجویی
مدیریت امور دانشجویی-اداره رفاه دانشجویی






 

 
 
اوقات شرعی