)) قابل توجه دانشجویان متقاضی وام برای نیمسال اول سالتحصیلی 1401-1400((
)) برنامه زمانبندی درخواست انواع وامهای دانشجویی((
به اطلاع کلیه دانشجویان محترم میرساند، با توجه ابلاغ برنامه زمانبندی مهلت درخواست وامهای دانشجویی، دانشجویان محترم میتوانند فقط از طریق پورتال دانشجویی
http://bp.swf.ir،جهت ثبت درخواست وام و یا اطلاعات فردی و ثبت درخواست برای نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400
حداکثر تا تاریخ01/10/1400اقدام نمایند.
تذکر
1: تمام راهنماها و دستورالعملهای مربوط به مراحل ثبت درخواست وام –تشکیل پرونده و ثبت درخواست وام –ایجاد مقطع تحصیلی جدید و ثبت درخواست وام و آیین نامه جدید پرداخت و بازپرداخت وامهای دانشجویی و مدارک لازم برای درخواست هر یک از وامها در سایت دانشگاه - بخش معاونت دانشجویی-بخش مدیریت امور دانشجویی قرارداده شده است.ضمناً از مرورگر فایرفاکس(موزیلا)استفاده گردد.
تذکر
2:ازکلیه دانشجویان مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته تقاضا دارد درخواست خود را صرفاً از طریق پورتال دانشجویی ثبت و فرمهای مربوطه را پس از امضاء در صورت عدم امکان مراجعه حضوری با ذکرمشخصات کامل ،رشته ،دانشکده و شماره دانشجویی از طریق ایمیل به کارشناس اموردانشجویی دانشکده مربوطه اداره رفاه دانشجویی دانشگاه ارسال نمایند.
تذکر
3:درصورت تقاضای وامهای ضروری شامل(رویداد موارد خاص-رویداد حوادث غیر مترقبه-رویداد دانشجویان توان خواه-رویداد دانشجویان ممتاز،نمونه کشوری و مبتکر-رویداد قهرمان ورزشی-رویداد ازدواج)،ودیعه مسکن،و...حتماً مدارک مورد نیاز را تا تاریخ اعلام شده با ذکرمشخصات کامل، رشته،دانشکده و شماره دانشجویی از طریق ایمیل به کارشناس اموردانشجویی دانشکده مربوطه اداره رفاه دانشجویی ارسال کرده و اصل اسناد و یا اسناد هزینه کرد را حسب مورد از طریق پست سفارشی ارسال نمایند.
تذکر
4:دانشجویان ورودی جدید سالتحصیلی 1400 تمامی مقاطع و دانشجویان ورودی سالهای گذشته که برای اولین بار تقاضای وام داشته و واجد شرایط برای بهره مندی از وامهای صندوق هستند، می بایست نسبت به تنظیم و ارایه
سند تعهدنامه دانشجویی محضریجدید با ضامن واجد شرایط مطابق ضوابط و مقررات تعیین شده در آیین نامه جدید پرداخت و بازپرداخت وامهای دانشجویی(ماده11 آیین نامه) اقدام نموده و تصویر سند تنظیمی را به ایمیل کارشناس مربوطه اداره رفاه دانشگاه ارسال کنند و ضروری است اصل اسناد را از طریق پست سفارشی به اداره رفاه دانشجویی ارسال نمایند.ضمناً نمونه فرم جدید سند تعهدنامه دانشجویی از قسمت فرم ها- فرم های سال 99 سایت صندوق رفاه دانشجویان (
www.swf.ir)و یاقسمت مدیریت امور دانشجویی از بخش معاونت دانشجویی در سایت دانشگاه در دسترس است.
تذکر 5:دانشجویان دوره نوبت دوم شهریه پرداز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)و سازمان بهزیستی کشورمی توانند برابر مقررات مربوطه از وام ویژه شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استفاده نمایند.
تذکر
6: شماره حساب بایستی فقط در بانک تجارت و بنام شخص متقاضی وام باشد. (ویژه دانشجویان روزانه)
تذکر 7: اطلاعات تفصیلی و مدارک مورد نیاز هر یک از وامهای دانشجویی در سایت دانشگاه وسایت صندوق رفاه به شرح زیر قرار داده شده است:
- سایت دانشگاه- بخش معاونت دانشجویی – بخش مدیریت امور دانشجویی-اداره رفاه :
- سایت صندوق رفاه دانشجویان- قسمت بخشنامه ها سال1399- بخشنامه پرداخت وام و تسهیلات 99- بخشنامه 8927 آیین نامه جدید پرداخت و بازپرداخت وامهای دانشجویی :
- سایت صندوق رفاه دانشجویان- قسمت بخشنامه ها سال1400- بخشنامه پرداخت تسهیلات 1400- بخشنامه 8079 جدول زمانبندی و مبالغ وامهای دانشجویی سال 1401-1400 https://www.swf.ir/ShowDownloadCenterList/698
راههای ارتباطی
1-خانم فتحی آبادی کارشناس مسئول اموردانشجویی دانشکده های علوم تربیتی،کشاورزی و فناوری اطلاعات با ایمیل daneshjoe1@azaruniv.ac.ir و تلفن تماس04131452234
2- خانم فرجزاده کارشناس اموردانشجویی دانشکده های الهیات،ادبیات و فنی با ایمیل daneshjoe2@azaruniv.ac.ir و تلفن تماس 04131452237
3- آقای مشتقی کارشناس اموردانشجویی دانشکده علوم پایه با ایمیل daneshjoe3@azaruniv.ac.ir و تلفن تماس04131452245
آدرس پستی اداره رفاه دانشگاه: 35 کیلومتری جاده تبریز- مراغه دانشگاه شهید مدنی آذربایجان- معاونت دانشجویی – اداره رفاه دانشجویی
شماره تماس: 31452237-31452240-31452234-041
مدیریت امور دانشجویی-اداره رفاه دانشجویی
)