پنجشنبه 13 بهمن 1401 _ 11 رجب 1444 _ 2 فوریه 2023
فارسی | English


عضو جدید
با عضویت در سایت شما قادر خواهید بود تا از امکانات سایت که فقط برای کاربران عضو سایت در دسترس هست ،استفاده کنید.
جهت عضویت در سایت لطفا روی دکمه زیر کلیک کنید.
عضویت در سایت 
 
 
  اداره رفاه دانشجویی

 

)) قابل توجه دانشجویان متقاضی وام برای نیمسال اول سالتحصیلی 1401-1400((
)) برنامه زمانبندی درخواست انواع وام­های دانشجویی((
به اطلاع کلیه دانشجویان محترم می­رساند، با توجه ابلاغ برنامه زمانبندی مهلت درخواست وام­های دانشجویی، دانشجویان محترم می­توانند فقط از طریق پورتال دانشجوییhttp://bp.swf.ir،جهت ثبت درخواست وام و یا اطلاعات فردی و ثبت درخواست برای نیمسال اول ­سال تحصیلی 1401-1400حداکثر تا تاریخ01/10/1400اقدام نمایند.
تذکر1: تمام راهنماها و دستورالعمل­های مربوط به مراحل ثبت درخواست وام –تشکیل پرونده و ثبت درخواست وام –ایجاد مقطع تحصیلی جدید و ثبت درخواست وام و آیین نامه جدید پرداخت و بازپرداخت وامهای دانشجویی و مدارک لازم برای درخواست هر یک از وام­ها در سایت دانشگاه - بخش معاونت دانشجویی-بخش مدیریت امور دانشجویی قرارداده شده است.ضمناً از مرورگر فایرفاکس(موزیلا)استفاده گردد.
تذکر2:ازکلیه دانشجویان مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته تقاضا دارد درخواست خود را صرفاً از طریق پورتال دانشجویی ثبت و فرم­های مربوطه را پس از امضاء در صورت عدم امکان مراجعه حضوری با ذکرمشخصات کامل ،رشته ،دانشکده و شماره دانشجویی از طریق ایمیل به کارشناس اموردانشجویی دانشکده مربوطه اداره رفاه دانشجویی دانشگاه ارسال نمایند.
تذکر3:درصورت تقاضای وام­های ضروری شامل(رویداد موارد خاص-رویداد حوادث غیر مترقبه-رویداد دانشجویان توان خواه-رویداد دانشجویان ممتاز،نمونه کشوری و مبتکر-رویداد قهرمان ورزشی-رویداد ازدواج)،ودیعه مسکن،و...حتماً مدارک مورد نیاز را تا تاریخ اعلام شده با ذکرمشخصات کامل، رشته،دانشکده و شماره دانشجویی از طریق ایمیل به کارشناس اموردانشجویی دانشکده مربوطه اداره رفاه دانشجویی ارسال کرده و اصل اسناد و یا اسناد هزینه کرد را حسب مورد از طریق پست سفارشی ارسال نمایند.
تذکر4:دانشجویان ورودی جدید سالتحصیلی 1400  تمامی مقاطع و دانشجویان ورودی سالهای گذشته که برای اولین بار تقاضای وام داشته و واجد شرایط برای بهره مندی از وامهای صندوق هستند، می بایست نسبت به تنظیم و ارایه سند تعهدنامه دانشجویی محضریجدید با ضامن واجد شرایط مطابق ضوابط و مقررات تعیین شده در آیین نامه جدید پرداخت و بازپرداخت وامهای دانشجویی(ماده11 آیین نامه) اقدام نموده و تصویر سند تنظیمی را به ایمیل کارشناس مربوطه اداره رفاه دانشگاه ارسال کنند و ضروری است اصل اسناد را از طریق پست سفارشی به اداره رفاه دانشجویی ارسال نمایند.ضمناً نمونه فرم جدید سند تعهدنامه دانشجویی از قسمت فرم ها- فرم های سال 99 سایت صندوق رفاه دانشجویان (www.swf.ir)و یاقسمت مدیریت امور دانشجویی از بخش معاونت دانشجویی در سایت دانشگاه در دسترس است.
تذکر 5:دانشجویان دوره نوبت دوم شهریه پرداز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)و سازمان بهزیستی کشورمی توانند برابر مقررات مربوطه از وام ویژه شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استفاده نمایند.
تذکر6: شماره حساب بایستی فقط در بانک تجارت و بنام شخص متقاضی وام باشد. (ویژه دانشجویان روزانه)
تذکر 7: اطلاعات تفصیلی و مدارک مورد نیاز هر یک از وام­های دانشجویی در سایت دانشگاه وسایت صندوق رفاه به شرح زیر قرار داده شده است:
  1. سایت دانشگاه- بخش معاونت دانشجویی – بخش مدیریت امور دانشجویی-اداره رفاه :
    •  
  2. سایت صندوق رفاه دانشجویان- قسمت بخشنامه ها سال1399- بخشنامه پرداخت وام و تسهیلات 99- بخشنامه 8927 آیین نامه جدید پرداخت و بازپرداخت وامهای دانشجویی :
 
  1. سایت صندوق رفاه دانشجویان- قسمت بخشنامه ها سال1400- بخشنامه پرداخت تسهیلات 1400- بخشنامه 8079 جدول زمانبندی و مبالغ وامهای دانشجویی سال 1401-1400  https://www.swf.ir/ShowDownloadCenterList/698

 
راه­های ارتباطی
1-خانم فتحی آبادی کارشناس مسئول اموردانشجویی دانشکده های علوم تربیتی،کشاورزی و فناوری اطلاعات با ایمیل daneshjoe1@azaruniv.ac.ir    و تلفن تماس04131452234
2- خانم فرجزاده  کارشناس اموردانشجویی دانشکده های الهیات،ادبیات و فنی با ایمیل daneshjoe2@azaruniv.ac.ir   و تلفن تماس 04131452237
3- آقای مشتقی کارشناس اموردانشجویی دانشکده علوم پایه با ایمیل daneshjoe3@azaruniv.ac.ir  و تلفن تماس04131452245
 
آدرس پستی اداره رفاه دانشگاه: 35 کیلومتری جاده تبریز- مراغه دانشگاه شهید مدنی آذربایجان- معاونت دانشجویی اداره رفاه دانشجویی
شماره تماس: 31452237-31452240-31452234-041
مدیریت امور دانشجویی-اداره رفاه دانشجویی
)

 
اوقات شرعی